Promowanie firmy w internecie - czy warto?

Promowanie firmy w internecie - czy warto? czyli pozycjonowanie kraków Mówi się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi się też o zagrożeniach. Konto na Facebooku mają prawie wszyscy. Niewielu jednak zamieszcza tam materiały w sposób...przemyślany - zdjęcia potomków, m

Dodane: 15-04-2015 13:09
Promowanie firmy w internecie - czy warto?

pozycjonowanie kraków

Artykuł o tym jaka usługa jest i dlaczego warto zainwestować w promowanie swojej firmy w internecie.

Jak wykorzystać Facebooka do prowadzenia biznesu?

pozycjonowanie kraków

Social media to modny temat. Mówi się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi się też o zagrożeniach.

Konto na Facebooku mają prawie wszyscy. Niewielu jednak zamieszcza tam materiały w sposób...przemyślany - zdjęcia potomków, mieszkań, aut, fotki z wakacji, z imprez. Lajkowanie czego popadnie , chętniej to co publikujemy na Facebooku, ma znaczenie w "realu". Jeżeli rozsyłamy CV, bo chcemy dostać pracę, możemy zakładać, że zanim szef nas przyjmie, to sprawdzi nasz profil. Czy jest się czego bać?
Jeżeli nie umieszczamy wszystkiego jak leci, nie dajemy lajków gdzie popadnie, to powinniśmy być bezpieczni. Ale każdy może dowiedzieć się co lubimy, na kogo głosujemy, jakie mamy poglądy, na co wydajemy pieniądze, na jakim standardzie żyjemy, jakie mamy zwierzęta/dzieci/partnerów...

To są informacje prywatne. I w tej sferze powinny takie pozostać. Nie zapominajmy, że to świadczy o nas, możemy byc potencjalnie bardzo dobrymi pracownikami, jednak jeśli na swojej tablicy źle wyrażamy się o swoim poprzednim pracodawcy (lub co gorsza - o obecnym) to może nam zamknąć drzwi do kariery. Tak więc - publikujmy treści w portalach społecznościowych w sposób bardziej przemyślany - to się opłaci.


A co z AdWords?

Po drugie - AdWords. To dobre uzupełnienie pozycjonowania, jeśli potrzebujesz efektów natychmiast i możesz ponieść większe koszty. Często obsługą kampanii zajmują się te same firmy, które oferują SEO.

Po trzecie - social media. Tu zakres może być różny, ponieważ zależy od branży. Fanpejdż na Facebooku można z powodzenie prowadzić samodzielnie, jednak jeżeli n ie masz do tego czasu, lub weny - zainwestuj w dobrego copywritera. Sam fanpejdż dobrze działa wizerunkowo, o bezpośrednie korzyści raczej ciężko.


Social media - encyklopedyczne fakty

Media społecznościowe (ang. Social Media) ? określenie odnosi się do ogólnie pojętego korzystania z internetowych i mobilnych technologii, by przekształcić komunikację w interaktywny dialog.

Andreas Kaplan i Michael Haenlein definiują media społecznościowe jako ?grupę bazujących na internetowych rozwiązaniach aplikacji, które opierają się na ideologicznych i technologicznych podstawach Web 2.0, i które to umożliwiają tworzenie i wymianę wygenerowanych przez użytkowników treści?1.

Media społecznościowe to media do społecznościowych interakcji w postaci rozbudowanego zestawu narzędzi komunikacyjnych wykraczających poza dotychczasową komunikację społecznościową. Dzięki wszechobecnej dostępności i skalowalności technik komunikacyjnych, media społecznościowe diametralnie zmieniły sposób komunikacji zarówno organizacji, społeczności, jak i indywidualnych użytkowników, oraz stały się naturalnym miejscem wymiany informacji2

Media społecznościowe występują pod wieloma postaciami, między innymi spotkać je można w formie magazynów, blogów, weblogów, mikroblogów, fotoblogów, wideoblogów, wiki, podcastów, serwisów gromadzących muzykę, zdjęcia i video, rankingów oraz zakładek społecznościowych (social bookmarkingu).

Możemy wyróżnić kilka rodzajów mediów społecznościowych.

blogi i mikroblogi (np. Blip, Twitter)
społeczności kontentowe (np. YouTube, Vimeo, Wikipedia)
serwisy społecznościowe (np. Facebook, Nk.pl, Google+)
wirtualne światy gier (np. World of Warcraft)
wirtualne światy społecznościowe (np. Second Life).
Technologie zawierają między innymi: blogi, dzielenie zdjęć, vlogi (videoblogi), umieszczanie głosów w dyskusji (ang. post) na stronach profilowych, pocztę elektroniczną, wysyłanie natychmiastowych wiadomości (Twitter), rozpowszechnianie muzyki, crowdsourcing czy voice over IP. Wiele z tych serwisów można integrować za pomocą społecznościowych platform agregacyjnych.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Media_spo%C5%82eczno%C5%9Bciowe


Twoja firma w internecie

Pozycjonowanie z punktu widzenia pozycjonera to nie jest taka prosta sprawa. Wielu przedsiębiorców nie rozumie, dlaczego nie ma błyskawicznym rezultatów, lub czemu jest coraz drożej.

Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że pozycjonowanie jest coraz bardziej powszechne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak strona www, ma to swoje plusy i minusy.


W którą stronę to zmierza? Pozycjonowanie

Mam firmę, stronę www i co dalej? Czyli o tym jak wykorzystać internet w celach biznesowych. Przede wszystkim sprawdź jak radzi sobie konkurencja. Masz kilka opcji, można skorzystać ze wszystkich na raz, co powinno dać najlepszy efekt.

Po pierwsze - pozycjonowanie. Jeżeli działasz na rynku lokalnym i konkurencja nie zdążyła jeszcze docenić znaczenia wyszukiwarki Google, to nie powinno wyjść zbyt drogo. Jednak gdy słowa kluczowe mają wysoką konkurencyjność i zasięg ogólnopolski, to musisz uzbroić ię w cierpliwość bo pozycjonowanie trochę potrwa, i musisz szykować się na większy wydatek.