e strony, które dbają o jakość i mogą pochwalić się najwyższą starannością świadczonych usług. Wszystko zależy od tego, jak bardzo konkurencyjna jest dana branża. Jeśli tematyka jest bardzo niszowa, to nie ma problemu z otrzymaniem wysokich miejsc wyłącznie na podstawie optymalizacji serwisu, zdobycia kilku dobrych linków, a przede wszystkim napisania odpowiednich tekstów, które będą zoptymalizowane pod frazy kluczowe.
Zalety pisania tekstów pod SEO
Pisanie dobrych treści na strony jest kluczowe ze względu na możliwość poprawy pozycji strony w wynikach wyszukiwania Google. Nie ulega wątpliwości fakt, że takie działanie – a więc optymalizowanie strony, seo content marketing, link building to czynności, które przybliżają witrynę do osiągnięcia sukcesu w wynikach wyszukiwania Google i wszystkich innych wyszukiwarek internetowych. Dobry pozycjoner stron ma tego świadomość i projektując strukturę witryny oraz cały plan działania w tematyce SEO uwzględni każdy z wymienionych powyżej czynników tworząc rzetelną, dobrą strategię radzenia sobie z marketingiem w internecie.
Co wpływa na pozycję strony internetowej?
Czynników, które mają wpływ na pozycję strony internetowej jest bardzo, bardzo dużo. Są to czynniki związane z działalnością samego Google, jak i generalnie rynku marketingu internetowego, czy jakichś międzynarodowych regulacji. Trzeba pamiętać o tym, że pozycja Google jest dziś tak duża, iż nie może on być traktowany po prostu jako prywatna firma, ale jako przedsiębiorstwo zaufania publicznego, które po prostu kształtuje cały rynek i ma ogromny wpływ na funkcjonowanie właściwie całych krajów i ich gospodarek. Na pozycję strony wpływają natomiast takie czynniki jak ilość linków, jakość napisanego tekstu, odpowiednia optymalizacja strony internetowej – mamy tu na myśli zarówno optymalizację contentu, jak także techniczny aspekt projektowanej witrny www. Struktura nagłówków, metadane, niewielki rozmiar danej witryny.